Intervista – Supermart.al

Supermart.al

Çfarë është SuperMart dhe cili është qëllimi i tij në tregun shqiptar?

SuperMart eshte nje marketplace qe synon te shese te gjithe llojet e produkteve, duke patur nje gamë me mbi 14 kategori dhe 70,000 produkte, per te permbushur cdo deshire dhe kerkese te bleresve ne Shqiperi. Misioni I SuperMart eshte te jete sa me afer cdo klienti, duke u bere ura lidhese ndermjet produktit, biznesit dhe teknologjise moderne, per te bere cdo blerje sa me te lehte.

Kur u realizuan zyrtarisht idetë dhe dëshirat për Supermart.al, cilat janë sfidat me të cilat jeni përballur dhe gjërat që shkuan më mirë nga sa prisnin?

Sfida kryesore me te cilen SuperMart eshte perballur ka qene fakti qe e-commerce eshte nje treg relativisht I pamaturuar ne Shqiperi, pasi teknologjia nuk eshte perqafuar ende plotesisht nga te gjithe bizneset dhe klientet. Thene kjo, Shqiperia ka nje fuqi blerese teper te madhe, e cila mund te jape nje impakt te fuqishem ne shtimin dhe rritjen e tregut te e-commerce.

Cili është zhvillimi i SuperMart nga dita 1 deri më sot? Keni futur ndonjë risi në tregun vendas që ekzistonte në tregje të tjera?

SuperMart ka ruajtur te njejten strukture qe prej fillimit, me nje staf prej 4 personash, duke u perpjekur te ruaje vizionin per nje proces pune sa me eficient. Risia qe SuperMart ka sjelle ne tregun shqiptar eshte marrja e ekskluzivitetit te nje brandi best-seller ne Europe, IvyBears, te cilat jane vitamina qe ofrojne rezultate te shkelqyera duke ruajtur nje raport te kenaqshem vlere/cmim.

Si ndihet të jesh pjesë e botës së e-comm? Sa ju ndikojnë këto pak gjëra: zhvillimi i teknologjive dhe dinamika e tendencave?

Bota e-commerce eshte teper dinamike, dhe teknologjia qe na rrethon eshte nen nje ndryshim te vazhdueshem, cka e ben kete fushe shume te veshtire por dhe terheqese njekohesisht, pasi sfidat me te cilat perballemi ne perditshmeri jane gjithnje e me te paparashikueshme.

A e dini se?

Tatimi mbi fitimin si % e fitimeve tregtare është më i larti në Shqipëri (14.1).

Zbulo më shumë

Abonimi në buletin

Merrni njoftime kur moduli tjetër të jetë i disponueshëm

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Popullsia 2072531
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 1434451
Përdorimi i internetit 84%
Blerësit në internet 40%
Monedha Macedonian denar
PBB për frymë, PPP 17015.23

Albania

Popullsia 2837743
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 1931355
Përdorimi i internetit 70% (2019)
Blerësit në internet 10% (2019)
Monedha Albanian lek
PBB për frymë, PPP 13899.93

Serbia

Popullsia 6908224
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 4530026
Përdorimi i internetit 79%
Blerësit në internet 48%
Monedha Serbian dinar
PBB për frymë, PPP 19366.76

Kosovo

Popullsia 1775378
Popullsia e moshës 16-64 vjeç /
Përdorimi i internetit 97%
Blerësit në internet 47%
Monedha European euro
PBB për frymë, PPP 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Popullsia 3280815
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 2216576
Përdorimi i internetit 74%
Blerësit në internet 38%
Monedha Bosnia and Herzegovina convertible mark
PBB për frymë, PPP 15732.84

Moldova

Popullsia 2620495
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 1876763
Përdorimi i internetit 76%
Blerësit në internet 34%
Monedha Moldovan leu
PBB për frymë, PPP 12995.56

Montenegro

Popullsia 621306
Popullsia e moshës 16-64 vjeç 411215
Përdorimi i internetit 79%
Blerësit në internet 29%
Monedha European euro
PBB për frymë, PPP 20542.71

Qendra e burimeve dhe informacionit mbi aspektet kyçe të tregtisë elektronike për të gjithë anëtarët e CEFTA-s

ECOMMERCE FOR ALL

Zbulo më shumë Zbulo më shumë
* Ky përcaktim nuk sjell asnjë pasojë në qëndrimet mbi statusin dhe është në përputhje me RKSKB 1244 ( Rezoluta e Këshillit të Sigurimit të Kombeve të Bashkuara) dhe Opinionin e GJND-së për shpalljen e pavarësisë së Kosovës.

Zbatues në Shqipëri