Mbrojtja e Konsumatorit
-
MBROJTJA E TE DHENAVE PERSONALE
-
E DREJTA PËR TË BËRË NJË BLERJE TË SIGURT DHE TË BESUESHME
-
GARANCIA E PRODUKTIT
-
PERIUDHA MAKSIMALE E KTHIMIT
-
MERRNI INFORMACION TË PERSONALIZUAR
Një nga aspektet që gjeneron më shumë debate në shitjet online lidhet me mjetet e pagesës. Zakonisht dyqanet virtuale ofrojnë disa mënyra për të kryer këtë veprim. Ata nuk duhet t’ju imponojnë asgjë të vecantë, megjithatë legjislacioni aktual ju mbron në mënyrë të tillë që të zgjidhni metodën e pagesave që i përshtatet më së miri karakteristikave tuaja personale.
Procesi i pagesës, nga ana tjetër, duhet të ketë vigjilencë të veçantë në momentin e kryerjes së lëvizjes në llogari pasi nuk duhet të humbisni kurrë disa nga këto veprime nga faqja e internetit e kompanisë:
Duhet të siguroheni që dyqani online ku po blini të ketë një certifikate sigurie e cila konfirmon kryerjen e veprimit pa asnjë problem. Sepse fatkeqësisht mund të gjeni dyqane që nuk e ofrojnë këtë garanci.
Kontrolloni që faqja e internetit të ketë një Adblock të aktivizuar në shiritin e adresave. Është shumë e lehtë për t’u zbuluar dhe do të jetë shenja më e mirë se i gjithë procesi po shkon ashtu siç e keni pritur që në fillim.
Një truk i vogël për të treguar se keni të bëni me një domen të sigurt është adresa e faqes së internetit të dyqanit. Ajo duhet të fillojë me https: dhe kjo do të jetë mënyra më e mirë për ju që të dini se nuk jeni përballë një dyqani të paligjshëm ose mashtrues.
Nëse shihni se vendi ku do të blini ofron të gjitha këto sinjale, ju do të jeni në gjendje për të bërë blerjen pa asnjë lloj rreziku apo incidenti që mund të ndikojë në blerjen e blerjen e çdo produkti tregtar.
Mund të mos e dini, por blerjet fizike dhe ato online ju ofrojnë një garanci tregtare për të gjitha llojet e produkteve ose shërbimeve që do të ekzekutohen automatikisht në skedarin e klientit. Në çdo rast, mund të ndodhë që disa dyqane t’ju japin mundësinë të mos e keni këtë garanci në këmbim të një zbritjeje të vogël në artikull.
Ky do të jetë një vendim që do të varet tërësisht nga interesat tuaja personale. megjtihatë, nëse ndodh ndonjë incident teknik dhe logjistik, ky vendim nuk do t’ju ofrojë asnjë mbrojtje kundër incidenteve që mund të ndodhin gjatë blerjes.
Është gjithmonë e përshtatshme të përfitoni nga kjo klauzolë për të shmangur situata të papritura nga ana e klientëve. Sidomos, për blerjet e produkteve jashtë vendit ose thjesht për shkak se ato janë shumë komplekse në riparimin e tyre. Është një e drejtë që parashikohet edhe nga legjislacioni aktual i konsumatorit.
Qeveria shqiptare është e angazhuar ndaj mbrojtjes së konsumatorit dhe ofrimin e shërbimeve sa më cilësore, si ato që ofrohen nga vetë qeveria, por edhe nga privati.
Ligji për tregtinë elektronike përfshin dhe mbrojtjen e konsumatorëve, me disa saktësime që duhet të kenë kontratat e këtij lloj tregtimi, me qëllim që konsumatori kur blen një produkt apo shërbim online të jetë i mbrojtur. Konkretisht, ka të bëjë me saktësimin e periudhës së kthimit të mallrave, e cila është 14 ditë nga dita që konsumatori merr mallin në shtëpi. Pra, konsumatori ka të drejtë 14 ditë që ta kthejë mbrapsht këtë produkt”
Me një ndryshim të vogël dhe ai është se nëse vjen si pasojë e ndonjë incidenti teknik ose mosfunksionimi të produktit, veprimi nuk do t’ju kushtojë asnjë vlerë monetare. As në kostot e transportit të krijuara nga ky ndryshim. Përveç nëse dyqani online specifikon një veprim tjetër në faqen e tij të internetit. Për të mos patur ndonjë surprizë negative, nuk do të keni zgjidhje tjetër veçse të kontrolloni kushtet e këtij veprimi tregtar.
Një tjetër e drejtë që kanë përdoruesit, megjithëse në këtë rast, me një kompleksitet më të madh në zbatimin e saj, është ajo që lidhet drejtpërdrejt me aftësinë për të marrë vëmendje të personalizuar. Në këtë kuptim, rregulloret aktuale në sektorin e e-commerce hapin mundësinë që klientët të kontaktojnë dyqanin digjital. Për këtë arsye, kjo klasë biznesi duhet të përfshijë një ose më shumë nga kontaktet e mëposhtme në faqet e tyre të internetit:
-
Email nga biznesi dhe asnjëherë nga një adresë private.
-
Numri i telefonit fiks ose celular brenda territorit kombëtar
Forma të tjera të komunikimit personal: rrjetet sociale, takime në zyrë, etj.
Pra, ato mund të përdoren nga klientët për të krijuar komunikim të drejtpërdrejtë ose për të gjeneruar drejtpërdrejt një përgjigje më të shpejtë nga kompania.
Nëse për ndonjë arsye, ky informacion nuk është i pranishëm, do të duhet të jeni skeptik për qëllimet e tij. Ose të paktën për shkeljen e disa të drejtave që kanë konsumatorët.